Direktlänk till inlägg 3 oktober 2007

friluftsdag

Av isabelle andersson - 3 oktober 2007 07:14

Hallådär :)

Snart är det friluftsdag, vi ska samlas på balders kl 10 och då blir det orientering sen blir det lunch och sen fri-idrott "/ trist.

Jag mår iallafall lite bättre idag :) jag hade feber igårkväll, typ 38.5, det var jobbigt för att jag hade väldigt svårt att somna.

Jag tror att jag har lite feber fortfarande, men jag tänker vara med endå så får vi se hur det går, för som alla vet så är jag oerhört envis av mig ;).

Efter friluftsdagen ska jag åka ner till hedbergska och möta malin, då ska  vi gyma:) sköntskönt !

sen ska jag hem och efter det blir det träning minsann! kul!


Jag ska snart åka med bussen, den går 07.40 Jag kommer komma in till stan jäkligt tidigt, men jag ska ju möta lollo också :)


Pratade med världens vackraste person igår :') jag saknar dig så mycket.

Det känns konstigt att bara vara din vän, men det ska nog funka till slut.

Man har ju lite tur i oturen iallafall om man säger så !

Men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, vad som än händer:)<3 


Nu måste jag kila till bussen,skriver kanske mer sen om jag hinner,

ciao 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle andersson - 25 november 2007 22:29

Skriver aldrig här mer, så om ni vill läsa min blogg, så får ni gå in på http://beeellls.blogg.se. Insåg att det var bättre, så där kan ni läsa om vad jag gör på dagarna och hur mitt liv ser ut. enjoy!  ...

Av isabelle andersson - 21 oktober 2007 09:52

Hejsanhejsan:) Söndag idag, vilket är tråkigt för att man förknippar alltid söndagar med tråkigt! Men den här kanske blir ganska rolig iallafall får man hoppas.   Först ska jag ta och berätta lite om gårdagen som var helt perfekt :D:   Jag klev upp r...

Av isabelle andersson - 18 oktober 2007 10:46

Hallådär :) Idag börjar jag kl 12, så jag måste ta bussen som går alldeles snart. Har bara två lektioner och sen slutar jag, då ska jag väl gå på stan ett tag och sen är det utvecklingssamtal halv 5. Efter det får pappa skjutsa mig till friskis för ...

Av isabelle andersson - 17 oktober 2007 18:02

Hallådär :) nu har jag inte bloggat på länge för att jag har haft för mycket annat att göra, det är enda anledningen.   Det är nog inte så mycket som har hänt på senaste tiden ändå. Börjar trivas riktigt bra i klassen nu :D alla är så härliga. Igår ...

Av isabelle andersson - 2 oktober 2007 20:57

Hallådär:) Har varit i skolan idag, det var ganska okej faktiskt. Roligast var ju lätt dramalektionen, så roligt man kan ha när man leker lekar ;). Slutade ungefär kvart i 2, då gick jag och lollo på stan till typ halv 4, då tog jag bussen hem. Jag v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards