Direktlänk till inlägg 29 september 2007

singstar

Av isabelle andersson - 29 september 2007 11:41

Hallådär:)

Jag måste berätta lite om kvällen igår tycker jag.

Jag var ju som sagt med Milla och Bella ;D vi gick först hem till milla för att hon skulle byta kläder oså, sen gick vi till gården och var där ett tag och träffade bland annat Johan och Danne som spelade fotboll i gympasalen, goa killar det !

Gårdenjohan frågade också mig om jag ville gå kvar i ungdomsrådet, och jag sa såklart ja eftersom jag har varit med där såpass länge nu och jag vet hur det går till, + att man kanske kan få ökad chans till jobb där eller nåt, man vet ju aldrig. Det är ju alltid trevligt att vara med och förändra, och jag blir den enda tjejen i hela rådet, myysipysi!

Ja iallafall så gick vi därifrån för att det blev tråkigt. Då gick vi hem till milla igen och åt kladdkaka och satt och pratade.

Sen blev det singstar för hela slanten! jag, milla, bella, emilia, carro och kim var det som var med, det är ju hur kul som helst ju, mig vill haaa!.

Vi sjöng heela långa kvällen tills jag skulle hem vid 12 :) fast bella hade redan åkt då, hon åkte runt halv 11-11 kanske.

Gomilla följde med mig en lång bit i kylan ;) stackarn som tyckte att jag skulle ha sällskap :D!

Sen kom jag hem och då fikade jag två mackor och satt vid datorn och sen planerade jag en massa grejer till min födelsedag som är om en månad ;)

Efter det sov jag, då var kl 2 ungefär och jag var riktigt trött och var helt slut i halsen!.


Idag vaknade jag runt 8 då sanna skickade sms, men jag somnade om mellan varje sms hon skickade sen.

Halv 10 klev jag upp och åt frukost, mycket frukost :P (typiskt mig) en del kan inte äta nåt alls på morgonen, men jag kan slänga i mig hur mycket som helst "/ konstigt nog.

Jag har suttit och läst en jäkla massa samhällskunskap nu på morgonen, det är riktigt mycket som ska sitta till nästa fredag som jag började med igår =o men det fixar jag, bara jag läser lite varje dag!

Snart ska jag gå på en promenad till ica-maxi och köpa nåt, + att jag måste förbränna lite fett ;). Jag tror jag ska köpa lite naturgodis eller typ nåt lite nyttigare (a).


Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, är lite festsugen men jag vet inte om nån fest än. Men jag ska ringa malin senare och höra vad hon ska göra så kanske jag kan göra nåt med henne, eller så blir det kanske lollo eller milla ?  ^^,

Men på dagen blir det bara slappa iallafall, om jag bortser från promenaden nu då. Men ikväll måste jag göra något, så är det bara med det!


nu ska jag kila,

ciao 



  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle andersson - 25 november 2007 22:29

Skriver aldrig här mer, så om ni vill läsa min blogg, så får ni gå in på http://beeellls.blogg.se. Insåg att det var bättre, så där kan ni läsa om vad jag gör på dagarna och hur mitt liv ser ut. enjoy!  ...

Av isabelle andersson - 21 oktober 2007 09:52

Hejsanhejsan:) Söndag idag, vilket är tråkigt för att man förknippar alltid söndagar med tråkigt! Men den här kanske blir ganska rolig iallafall får man hoppas.   Först ska jag ta och berätta lite om gårdagen som var helt perfekt :D:   Jag klev upp r...

Av isabelle andersson - 18 oktober 2007 10:46

Hallådär :) Idag börjar jag kl 12, så jag måste ta bussen som går alldeles snart. Har bara två lektioner och sen slutar jag, då ska jag väl gå på stan ett tag och sen är det utvecklingssamtal halv 5. Efter det får pappa skjutsa mig till friskis för ...

Av isabelle andersson - 17 oktober 2007 18:02

Hallådär :) nu har jag inte bloggat på länge för att jag har haft för mycket annat att göra, det är enda anledningen.   Det är nog inte så mycket som har hänt på senaste tiden ändå. Börjar trivas riktigt bra i klassen nu :D alla är så härliga. Igår ...

Av isabelle andersson - 3 oktober 2007 07:14

Hallådär :) Snart är det friluftsdag, vi ska samlas på balders kl 10 och då blir det orientering sen blir det lunch och sen fri-idrott "/ trist. Jag mår iallafall lite bättre idag :) jag hade feber igårkväll, typ 38.5, det var jobbigt för att jag had...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards