Direktlänk till inlägg 28 september 2007

fredag

Av isabelle andersson - 28 september 2007 08:27

Hallådär :D

Idag är jag ovanligt glad, börjar ju på mikael elias idag trots allt, ska dit till kl 10, lite nervöst är det nog :)

Jag gick till SYV och fixade allt igår och det gick till och med ganska fort, så igår tog jag farväl av SPIN. Jag var även med på skolfotot, för att dom i klassen ville det  :D haha, men jag vart ganska nöjd faktiskt, förutom att min fot vart cp för att jag fick sitta ! men annars vart hela klassen superbra, kommer sakna er !

Jag har glömt min parfym på friskis :( min DKNY som kostade 300 kr, jag är så jäkla klantig. Jag och Malin var där och tränade igår och sen när vi skulle dra var jag så stressad så attjag glömde att packa ner den.

Det är klart att någon har tagit den nu ju, men jag ska endå ringa och fråga om den finns där sen när dom öppnar kl 11, föga troligt men endå!.


Jag måste ju berätta om gårdagens match ;D Timrå IK-Södertälje.

Det var ju så otroligt härligt att säsongen äntligen kunde komma igång, jag har verkligen längtat efter det, efter stämningen och... ja allt! :D

Jag stog med milla första perioden lite längre ner för vi var lite sen men det gjorde ingenting för att vi flyttade endå upp till simon, robban, andré och dalle sen, you know the hockeyboys :D mycket trevligt!

Under första perioden gjorde timrå 1 mål, det gjordes av Johan Andersson, mkt snyggt! de fick även en hel hög med chanser på mål men det gick inte riktigt som de ville. Dom var lite seg i början. Sedan hände det inget mer intressant den perioden.

Under andra perioden gjorde timrå ännu ett mål, vilket gjordes av Peter Regin, min danske stjärna :D det målet var riktigt snyggt och alla hoppade och jublade av lycka !

Tredje perioden  var ganska seg, det hände inte så mycket. Timrå sköt på mål och visade upp sitt starka anfall, men det gick inte riktigt.

Men dom vann ju till slut så, det ska vi vara glada för. Och Johan Backlund fick priset för matchens lirare, vår hjälte som höll nollan under hela långa matchen, starkt jobbat !.

En välförtjänt 3-poängare grabbar, nu tar ni det här ! :D

Mer hemmahockey blir det den 1:a oktober då de möter färjestad, vilket är nu på måndag !


Idag är det fredag och då måste man göra nåt, men jag vet inte vad.

Får komma på nåt sen. Måste göra mig klar nu.

ciao 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle andersson - 25 november 2007 22:29

Skriver aldrig här mer, så om ni vill läsa min blogg, så får ni gå in på http://beeellls.blogg.se. Insåg att det var bättre, så där kan ni läsa om vad jag gör på dagarna och hur mitt liv ser ut. enjoy!  ...

Av isabelle andersson - 21 oktober 2007 09:52

Hejsanhejsan:) Söndag idag, vilket är tråkigt för att man förknippar alltid söndagar med tråkigt! Men den här kanske blir ganska rolig iallafall får man hoppas.   Först ska jag ta och berätta lite om gårdagen som var helt perfekt :D:   Jag klev upp r...

Av isabelle andersson - 18 oktober 2007 10:46

Hallådär :) Idag börjar jag kl 12, så jag måste ta bussen som går alldeles snart. Har bara två lektioner och sen slutar jag, då ska jag väl gå på stan ett tag och sen är det utvecklingssamtal halv 5. Efter det får pappa skjutsa mig till friskis för ...

Av isabelle andersson - 17 oktober 2007 18:02

Hallådär :) nu har jag inte bloggat på länge för att jag har haft för mycket annat att göra, det är enda anledningen.   Det är nog inte så mycket som har hänt på senaste tiden ändå. Börjar trivas riktigt bra i klassen nu :D alla är så härliga. Igår ...

Av isabelle andersson - 3 oktober 2007 07:14

Hallådär :) Snart är det friluftsdag, vi ska samlas på balders kl 10 och då blir det orientering sen blir det lunch och sen fri-idrott "/ trist. Jag mår iallafall lite bättre idag :) jag hade feber igårkväll, typ 38.5, det var jobbigt för att jag had...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards