Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

sjuk?

Av isabelle andersson - 2 oktober 2007 20:57

Hallådär:)

Har varit i skolan idag, det var ganska okej faktiskt. Roligast var ju lätt dramalektionen, så roligt man kan ha när man leker lekar ;).

Slutade ungefär kvart i 2, då gick jag och lollo på stan till typ halv 4, då tog jag bussen hem. Jag var så otroligt trött, var hur nära som helst att somna på bussen då jag satt och läste i samhällskunskapsboken :/ också stannade inte bussen när jag plingade heller, störd busschaffis, körde som en dåre gjorde han också !  

När jag kom hem satte jag mig ner och pluggade samhälle, drygt att läsa sida efter sida "/ usch, jag längtar inte till på fredag då vårt efterlängtade prov ska äga rum.


Jag gick inte på dansen idag pågrund av pluggandet och att jag inte mår nå bra alls, är trött och hängig och det känns som jag har feber för att jag både håller på att koka sönder och fryser ihjäl :( uschabuscha. Börjar jag bli sjuk nu också ? det vill jag inte :/ jag pallar inge mer.

Men jag tänker vara med på friluftsdagen som är imorgon iallafall :) vare sig jag är sjuk eller inte!

Vi ska orientera och det är roligt det, så det vill man inte missa, men fri-idrotten hade jag gärna missat =P haha. Det blir min andra friluftsdag på 2 veckor :D.

Efter friluftsdagen ska jag gyma med min kära gymkompis malin :D det behövs känner jag, har ju legat på latsidan nu i två dagar, eller vi sprang ju ganska mycket igår på gympan förstås, och det borde ju räknas, också gick jag ganska mycket.


Jag håller på att gå sönder på insidan, nu vet jag allvarligt talat inte hur jag ska klara av det här. Det kan inte fortsätta såhär, jag orkar inte det !

Jag vet att det är upp till mig, men det är det jag hatar med det här, ansvaret ligger i mina händer och jag vet inte hur jag tar vara på det på rätt sätt. Jag kan inte glömma dig, när jag ser dig blir jag svag, så svag att jag skulle kunna sjunka ner till grunden, det är samma känsla som första gången jag såg dig, då tänkte jag att "det där måste vara världens finaste och underbaraste kille", det var som om jag kunde se igenom dig, som om jag kunde se vad du ville.

Jag var beredd på att ge mig in i nåt seriöst, men nu vet jag inte om jag kommer att kunna lita på seriösa förhållanden längre, det går tydligen inte för mig. Jag förstår inte vad det är för fel på mig, jag kanske gör något som jag inte borde, eller så är jag på ett sätt som ingen gillar.

Det är så svårt just nu. Jag vet varken ut eller in, jag vill bara vara din och det vet du. Och jag vet även att det aldrig kommer att bli så igen, det får mig att se mörkt på framtiden, jag kan inte göra något åt det, men jag ser ingen framtid utan dig.

Jag älskar dig <3 


ciao 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabelle andersson - 25 november 2007 22:29

Skriver aldrig här mer, så om ni vill läsa min blogg, så får ni gå in på http://beeellls.blogg.se. Insåg att det var bättre, så där kan ni läsa om vad jag gör på dagarna och hur mitt liv ser ut. enjoy!  ...

Av isabelle andersson - 21 oktober 2007 09:52

Hejsanhejsan:) Söndag idag, vilket är tråkigt för att man förknippar alltid söndagar med tråkigt! Men den här kanske blir ganska rolig iallafall får man hoppas.   Först ska jag ta och berätta lite om gårdagen som var helt perfekt :D:   Jag klev upp r...

Av isabelle andersson - 18 oktober 2007 10:46

Hallådär :) Idag börjar jag kl 12, så jag måste ta bussen som går alldeles snart. Har bara två lektioner och sen slutar jag, då ska jag väl gå på stan ett tag och sen är det utvecklingssamtal halv 5. Efter det får pappa skjutsa mig till friskis för ...

Av isabelle andersson - 17 oktober 2007 18:02

Hallådär :) nu har jag inte bloggat på länge för att jag har haft för mycket annat att göra, det är enda anledningen.   Det är nog inte så mycket som har hänt på senaste tiden ändå. Börjar trivas riktigt bra i klassen nu :D alla är så härliga. Igår ...

Av isabelle andersson - 3 oktober 2007 07:14

Hallådär :) Snart är det friluftsdag, vi ska samlas på balders kl 10 och då blir det orientering sen blir det lunch och sen fri-idrott "/ trist. Jag mår iallafall lite bättre idag :) jag hade feber igårkväll, typ 38.5, det var jobbigt för att jag had...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards